Obserwatorzy

środa, 26 czerwca 2013

Czyszczenie lakierów

Dzisiaj moje lakiery przeszły toaletę. Mam nadzieję, że dzięki temu nie będą mi już zasychać. Niektóre były naprawdę zalepione i gęste, a kilka już się do niczego nie nadawało :/ Odkryłam przy tym, że lakiery bardzo łatwo odkręca się nie tylko recepturką ale też folią bąbelkową :D
                                          Cała moja kolekcja :
                                          Te musiałam już niestety wyrzucić:
                                         A to jedyny lakier, który wymigał się od toalety. Od kilku miesięcy próbuje już go odkręcić i nic.  Nawet mój tata nie dał rady
                                            Niektóre lakiery są już naprawdę stare. Ten ma już pewnie jakieś 4 lata patrząc po cenie :) Dziwnym trafem jest bardziej płynny od niektórych lakierów, które mają tylko kilka miesięcy.


1 komentarz:

  1. ładny zbiorek ;D
    mam prośbę: zwiększ czcionke, bo trudno jest cię czytać ;D

    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń