Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Moje małe hobby:D

Doniczki z makami :) Od dawna zamierzałam je zrobić ale nie miałam czasu. Teraz gdy szkoła się skończyła w końcu się za nie zabrałam :D Bardzo łatwo było je upiększyć co zaraz wam pokażę:

 Potrzebne:
- klej do serwetek
- werniks do farb (ja posłużyłam się matowym) lub lakier
- resztę widać na zdjęciu



Krok 1. Serwetkę rozdzielamy na warstwy. Zostawiamy tylko tę z mocnym nadrukiem.

Krok 2. Wycinamy wzorki, które nas interesują.

 Krok 3. Nacinamy wycięte części. Dzięki temu będzie nam lepiej nimi manipulować przy naklejaniu


Krok 4. Części moczymy w wodzie i ,,odcedzamy'' z jej nadmiaru

Krok 5. Smarujemy klejem miejsce, w którym je przykleimy

Krok 6. Przyklejamy części, układamy je tak jak mają wyglądać w efekcie końcowym i smarujemy klejem jeszcze z wierzchu. Zostawiamy do wyschnięcia


Krok 7. Wyschnięte doniczki spryskujemy werniksem i ponownie zostawiamy do wysuszenia
Efekt końcowy :)

1 komentarz:

  1. świetne! pamiętam jak taką metodą ozdabiałam szklane butelki chodząc do podstawówki. :D

    OdpowiedzUsuń