Obserwatorzy

czwartek, 27 czerwca 2013

Stempelki do paznokci z essence

Niedawno je dostałam, chociaż miałam stempelki już od jakiegoś czasu i teraz mam dwa zestawy. Myślę, że te nowe oddam przyjaciółce. Kiedyś dokupiłam sobie jeszcze drugą płytkę z wzorkami i robiłam już w ten sposób paznokcie, nie miałam jednak specjalnego lakieru. Jest on bardzo gęsty i dobrze widoczny na tle innych lakierów. Wydaje mi się, że nie nadawałby się do normalnego malowania pazurków. Stempelki nakłada się bardzo łatwo. Jedynym defektem jest to, że płytki bardzo się rysują oraz, że trzeba malować naprawdę mocnymi lakierami żeby były dobrze widoczne.



2 komentarze:

  1. Widzę, że masz specjalny lakier ;)
    Szkoda, że wyrzuciłaś zgęstniałe lakiery, bo one świetnie nadają się do robienia stempelków.
    Ja też mam ten zestawik i gęste lakiery naprawdę świetnie się do tego nadają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyrzuciłam tylko zaschnięte, zgęstniałe zostawiłam bo miałam zamiar kupić sobie rozcieńczacz :D

      Usuń