Obserwatorzy

czwartek, 11 lipca 2013

Modelina

Nareszcie mogę robić biżuterię z modeliny :D Okropnie podobają mi się te babeczki, lody czy różyczki. Od dawna chciałam się za to zabrać, ale dopiero w tą niedzielę zamówiłam sobie potrzebne rzeczy. Dwie przesyłki przyszły wczoraj, a dzisiaj dostałam ostatnią. Zamówiłam zestaw modeliny z biglami, haczykami itp. , patyczki fimo z owocami (samemu na początku trudno jest je zrobić) i narzędzia. Już mam zaplanowaną następną przesyłkę, ale poczekam z jej zamawianiem jeszcze trochę czasu. Zaraz zabieram się za lepienie :D


4 komentarze:

  1. najlepsza do tego jest modelina FIMO bo się nie kruszy i jest bardzo elastyczna i bez problemu się wyrabia

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie czytałam o tych modelinach itp. ale stwierdziłam, że tak na początek mogę kupić sobie też gorszą bo fimo jest droga, a mi może to wcale nie wychodzić. Jak dzisiaj robiłam z tej to też się fajnie wyrabia tylko się bardzo klei, ale mam już na to sposób :D dzięki za radę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaki masz sposób?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie kupiłaś tą modeliną i fimo owoce?

    OdpowiedzUsuń