Obserwatorzy

poniedziałek, 15 lipca 2013

Modelinowe cuda :)

Kilka dni temu pisałam o modelinie. Nie miałam zbyt wiele czasu, ale udało mi się zrobić kilka rzeczy. Nie jestem jakimś mistrzem i dopiero zaczynam, ale lepienie chyba nie wychodzi mi źle ;) Skończyłam jak na razie tylko 3 wyroby, do reszty potrzebuję silikonu, ale niedługo one też będą gotowe :D


 Do tych kolczyków idealnie pasują kokardki, ale nie mam oczek od łańcuszka żeby je przyczepić. Kiedyś je poprawię.



  To wszystkie moje wyroby jak na razie ;)  I parę zbliżeń :


                                   Przyszłe pierścionki
                               Słoik z ciasteczkami już prawie skończony
Większość rzeczy robiłam z tutoriali, które znalazłam na internecie (głównie z bloga ciasteczka tynki).

4 komentarze:

  1. super ci wyszło ten pierwszy herbatnik z kokardką bomba ;D
    P.S. usuń wpisywanie hasła do publikacji komentarza w ustawieniach

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki za radę, już usunęłam i dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też kiedyś przez chwilę lepiłam z modeliny, ale u mnie jak ze wszystkim słomiany zapał. No może z wyjątkiem paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
  4. nie tylko u ciebie, ja też tak mam, ale zobaczymy jak z tym wyjdzie bo jak kiedyś chciałam robić biżuterię to znudziło mi się po miesiącu ;D

    OdpowiedzUsuń