Obserwatorzy

wtorek, 23 lipca 2013

Wyróżnienie "Liebster Blog Award"





Otrzymałam je od coffeebreak Jejku jestem strasznie szczęśliwa i naprawdę bardzo Ci za to dziękuję ;D Dopiero zaczęłam prowadzić bloga i naprawdę się cieszę, że już podoba się innym ;) Mam nadzieję, że z czasem będzie stawał się coraz fajniejszy, żeby mogło go czytać jeszcze więcej świetnych ludzi :D.

O co w tym chodzi:

,,Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za “dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów  więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.”

Pytania które otrzymałam:

1. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Chciałabym móc materializować przedmioty. Widzę w internecie jakieś pyszne jedzonko lub świetny ciuch, myślę o tym i gotowe. Wystarczy powiedzieć smacznego lub pochwalić się nowym ubrankiem :3
2. Jeśli Twoje życie byłoby filmem, jaka byłaby jego tytułowa piosenka?
Chyba musiałby mieć kilka tytułowych piosenek ;D
3. Jaki jest Twój sposób na spędzenie "leniwego dnia"?
Leżę i jem przy komputerze, książce albo anime.
4. Ile czasu rano poświęcasz na wyszykowanie się do wyjścia?
To zależy od ilości czasu jaką mam. Potrafię tak samo wyszykować się w 30 min (np. do szkoły) i 1,5 godziny gdy idę gdzieś z przyjaciółmi :)
5. Spódnica mini czy maxi?
Zdecydowanie maxi <3 Strasznie mi się takie podobają i zastanawia mnie tylko dlaczego ja jeszcze takiej nie mam ;D
6. Szpilki czy trampki?
Szpilki, w których rzadko chodzę bo uważam, że wyglądam wtedy jak patyk na patykach, ale trampki zakładam tylko do szkoły i średnio lubię takie buty. Najlepsze są baleriny.
7. Jak opisałabyś swój styl?
Bardzo dziewczęcy, ale dość zwykły. Nie lubię spodni z krokiem w kolanach, bluz o 3 rozmiary za dużych i adidasów za kostkę. Wolę kwiatki, koronki i baskinki <3. Na co dzień zakładam po prostu jeansy, bluzkę z krótkim rękawkiem i sweterek, ale bardzo lubię sukienki. 
8. Jakie jest Twoje motto życiowe?
Hmmm.. chyba żadnego nie mam, ale mam taką sentencję, do której sama doszłam (chociaż ja jej pewnie nie wymyśliłam) ,,Zawsze dzieje się tyle samo złych rzeczy co dobrych, więc jeżeli dzisiaj jest źle to jutro na pewno będzie lepiej'' Oczywiście czasami jest więcej tych dobrych chwil niż złych xD
9. Lubisz poniedziałki?:)
Nie, chyba że są wakacje.
10. Na co dzień makijaż mocny czy delikatny?
Delikatny. Nie lubię mocnego makijażu, a zwłaszcza na co dzień.
11. Góry czy Morze? 
Morze. Kocham morze i mogłabym tam mieszkać. Ta bryza szum fal i bursztyny<3
Nominuję:

Jakoś znam strasznie mało tych blogów ;(
Moje pytania:
1. O założeniu bloga myślałaś dłużej czy powstał pod wpływem chwili?
2. Jaki jest twój ulubiony sposób spędzania wolnego czasu?
3. Lubisz bawić się w własnoręczne robienie biżuterii, ubrań lub innych rzeczy?
4. Paznokcie ze zdobieniem czy bez?
5. Naturalny makijaż, czy wyrazisty?
6. Jaki jest najlepszy sklep z ciuchami według ciebie?
7. Jakie są twoje ulubione kolory makijażu?
8. Gdzie lubisz chodzić z przyjaciółmi?
9. Kino czy teatr?
10. Tipsy czy naturalne paznokcie?
11. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?

 



4 komentarze: