Obserwatorzy

niedziela, 4 sierpnia 2013

Paznokcie winogrona

Po długim leniwym weekendzie i kompletnym zaniedbaniu wszystkiego wreszcie wzięłam się za siebie i zrobiłam te paznokcie. Wszystkiemu winne są oczywiście książki. W piątek znowu byłam na zakupach i kupiłam sobie drugą część Żelaznego Dworu i Ostatnią Konkubinę, a teraz siedzę i czytam. Wstąpiłam też oczywiście do Rossmana, ale tym razem nie kupiłam kosmetyków tylko biżuterię czyli dwa śliczne łańcuszki w mega przecenie po 5zł, kolczyki i bransoletkę. Kupiłam też sobie w końcu spódnicę maxi <3.  Ale dobra koniec już tego usprawiedliwiania i przejdźmy do paznokci :)



3 komentarze:

  1. śliczne jak zawsze!

    Ja mam jeszcze małe pyanie- masz możliwość dodawania większej ilości zdjęć? Jeśli tak, to wrzucaj więcej fotek, bo lubię podziwiać Twoje prace ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję :) a co do zdjęć, to zależy, ale postaram się dodawać ich więcej

    OdpowiedzUsuń