Obserwatorzy

czwartek, 22 sierpnia 2013

Piórniki :)

Skoro zbliża się szkoła to stwierdziłam, że uszyję sobie piórnik. W sklepach są same brzydkie, a tych piórniczków z ,,nici'' nie mam gdzie kupić i nie chciałam tak jak w tamtym roku wylądować z długopisami w kieszonce torby. Najpierw był ,,prototyp'' i jak się przyjrzycie to na niektórych zdjęciach możecie zobaczyć wystające nitki (musiałam szyć je ręcznie bo maszyna mnie niestety nie polubiła). Jak na razie trzymam w nim moje koraliki, które niedawno posegregowałam z zamiarem robienia bransoletek, ale na razie przyjaciółki już kazały szyć mi dla nich  piórniki i muszą poczekać. Drugi zrobiłam sobie do szkoły i jak dla mnie jest idealny bo nie za duży, ale długość ma dobrą i linijka mieści się spokojnie. Musiałam kupić do niego zamek i koronkę, ale wyszedł dużo ładniej od prototypu :)









A moje paznokcie jak na razie odpoczywają. Nie będę ich w najbliższym czasie  malowała i chyba  zrezygnuję z projektu wieczorynka.  Malowanie tych wzorków już mi się nudziło i nie miałoby to sensu.  Postaram się dodawać więcej innych postów i nie skupiać się na paznokciach bo ostatnio bloga trochę zaniedbałam.

  

1 komentarz:

  1. lubię twój bloog
    zapraszam na mój jest jeden post ale jak możesz poleć go innym napewno bd ciekawy
    http://klaudii27.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń