Obserwatorzy

środa, 7 sierpnia 2013

Zakupy

Ostatnio o nich wspominałam. Wreszcie kupiłam sobie spódnice maxi i jestem z niej meega dumna. I tyle pięknych wisiorków. Jak ja kocham biżuterię, a zwłaszcza za taką cenę. Okazuje się, że pomimo samych końcówek promocji wciąż da się kupić coś fajnego . Z kosmetyków jednak kupiłam tylko ogórkowe mleczko z Ziaji, które pachnie arbuzowo ( aż się chce go używać :D). A teraz moje łupy:

Najpierw trzy rzeczy z ciucha:

 Dziwna bluzka panczo ;D
 Plisowana spódniczka. Od dawna chciałam sobie taką kupić i uważam, że jest  śliczna. O dziwo rozmiar jest idealny. Jak dla mnie wygląda trochę retro i jest idealna, a moja mama się nią zachwycała ;D
.
 Zwykła torba z targu za 35zł. Trzeba myśleć już w czym się będzie nosiło książki ;P Jak te wakacje szybko lecą ;d
 Okulary z carry, za które dałam całe 10zł.
 I moja biżuteria z Rossmana po 5zł ;) Jeszcze nigdy nie kupiłam naszyjników tak tanio.
 I na koniec moja kochana spódnica maxi <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz