Obserwatorzy

niedziela, 22 września 2013

Krem i krem BB

Moja przygoda z fluidami i kremami BB wciąż trwa bo podkład matujący, który sobie ostatnio kupiłam był strasznie ciężki na twarzy, a efekt znikał i po godzinie znów się świeciłam. Kupiłam więc sobie krem matujący i tym razem postanowiłam spróbować Soray'i. Krem od razu mi się spodobał bo naprawdę fajnie matuje, świetnie się wchłania i nie jest tłusty, a jak cudownie pachnie :).  Zachwycona kremem postanowiłam kupić sobie krem BB, chociaż byłam co do niego raczej sceptycznie nastawiona, w końcu zawsze kończy się na jeszcze większym świeceniu i za ciemnym kolorze jak dla mojej jasnej cery.  On mnie jednak bardzo pozytywnie zaskoczył. Nie świecę się w nim tak jak w poprzednim podkładzie, a z pudrem daje to dość zadowalający efekt, kolor nie jest za ciemny, a cera wygląda jakoś tak zdrowiej i ładniej, nie czuć też że ma się cokolwiek na twarzy. Jak dla mnie jest świetny :D.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz