Obserwatorzy

niedziela, 1 września 2013

Następny piórnik

Ten zrobiłam specjalnie dla mojej Kasi :). I znowu przepraszam za nieobecność :( . Tym razem brat zabrał mi aparat, bo stwierdził, że za bardzo się nim rządzę i nie mogłam zrobić zdjęć (ale jak nie widział to na chwilę go sobie pożyczyłam więc post jest ;D). Jejku wciąż nie chce mi się wierzyć, że to już koniec wakacji, ostatnie tygodnie miałam całkiem zapchane i minęły jak błyskawica, a jutro już szkoła i to nowa. Mam nadzieję, że w liceum będzie o wiele lepiej niż było w gimnazjum i poznam dużo fajnych ludzi :). Jak na razie trochę przeraża mnie mój plan, bo najwcześniej przychodzę do szkoły o 9, kończę za to o 17 i będę musiała przestawić się na dojeżdżanie busem.



 Tak i tu oto widać moje ,,cudowne paznokcie''. Kupiłam sobie lakier w naprawdę ślicznym kolorze i pomalowałam je wręcz idealnie tylko po to, żeby przy przyklejaniu wstążek klej rozpuścił mi ten lakier :(. Dzisiaj dokończę drugi piórnik i pomaluję paznokcie od nowa. Może zrobię też jakiś wzorek bo dawno nie było :D

 A to ten piękny, turkusowy lakier. Ostatnio stwierdziłam, że lakiery z Vipery są świetne i będę ich kupowała jeszcze więcej. Mają bardzo dobre krycie i fajnie wyglądają na paznokciach.
I moje pudełko na biżuterię. Kupiłam je w Pepco za 20zł i było warto. Wszystko ma swoje miejsce i zamiast 3 pudełek mam jedno (bałam się, że wszystko mi się nie pomieści, a tu zaskok i jest jeszcze miejsce)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz